Felanmälan
Felanmälan för fel i din bostad eller i fastigheten sker via formuläret nedan. Under kontorstid (Måndag – Fredag kl 7.30 – 16.30) kan du även ringa 08 – 80 20 40.
Felanmälan Hiss
Vid felanmälan av hiss hänvisar vi direkt till Schindler.
020-31 33 33
Akuta ärenden
Larm utanför kontorstid skall endast ske i följande fall:
- Vid fel eller haveri där följdskador kan förvärras, t ex vattenskada
- I annat brådskande fall, t ex vintertid när värmeanläggningen ej fungerar
- Ifall problemet hindrar pågående näringsverksamhet i någon av föreningens lokaler
För ärenden som uppfyller ovanstående krav utanför kontorstid ringer du till larmcentralen:
08 – 80 16 28
Felanmälan - övriga ärenden
Försäkring
Föreningen har en tilläggsförsäkring med Brandkontoret, https://www.brandkontoret.se . Råkar du ut för en vattenskada eller andra skador på fasta inredningen, kontakta då omgående styrelsen: styrelsen@
Observera att i första hand alltid kontakta det egna försäkringsbolaget där hemförsäkring är tecknad. Detta innebär att varje enskild medlem inte behöver ha ett bostadsrättstillägg till sin hemförsäkring med sitt försäkringsbolag.