Felanmälan

Felanmälan för fel i din bostad eller i fastigheten sker via formuläret nedan. Under kontorstid (Måndag – Fredag kl 7.30 – 16.30) kan du även ringa 08 – 80 20 40.

Felanmälan Hiss

Vid felanmälan av hiss hänvisar vi direkt till Schindler.

020-31 33 33

Akuta ärenden

Larm utanför kontorstid skall endast ske i följande fall:

  1. Vid fel eller haveri där följdskador kan förvärras, t ex vattenskada
  2. I annat brådskande fall, t ex vintertid när värmeanläggningen ej fungerar
  3. Ifall problemet hindrar pågående näringsverksamhet i någon av föreningens lokaler

För ärenden som uppfyller ovanstående krav utanför kontorstid ringer du till larmcentralen:

08 – 80 16 28

Felanmälan - övriga ärenden

    1 Om dig







    2 Beskrivning av felet



    Försäkring

    Föreningen har en tilläggsförsäkring med Brandkontoret, https://www.brandkontoret.se . Råkar du ut för en vattenskada eller andra skador på fasta inredningen, kontakta då omgående styrelsen: styrelsen@silverdalskulle.se.

    Observera att i första hand alltid kontakta det egna försäkringsbolaget där hemförsäkring är tecknad. Detta innebär att varje enskild medlem inte behöver ha ett bostadsrättstillägg till sin hemförsäkring med sitt försäkringsbolag.